Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Wie is Nubus?
Nubus (te Kuurne) heeft de voorbij jaren menig kmo’s weten te overtuigen om met hen in zee te gaan. Het Nubus-team stelt dan ook uitermate hoge eisen aan haar klant- en oplossingsgerichtheid op zowel korte als lange termijn. Bovendien worden er op het vlak van veiligheid geen compromissen gemaakt. Van hardware en infrastructuur, over private & public cloud services, cloud telefonie (VOIP) tot Managed IT services: Nubus biedt totale IT-dienstverlening voor bedrijven die zich 100% willen focussen op hún business.
In het kader van de verdere professionalisering van de activiteiten, wenst Nubus zich te versterken met een Support Engineer.
Wat doe je?
Als Support Engineer neem jij de leiding bij het oplossen van IT-problemen, waarbij je alles aanpakt met een no nonsense mentaliteit.
Jij analyseert elke situatie op verschillende niveaus, lost ze op en communiceert helder met zowel het team als de klant. Na een gedegen opleidingstraject neem je hierin de volledige verantwoordelijkheid. Je denkt proactief mee over oplossingen voor terugkerende issues en zoekt continu naar verbeteringen in onze aanpak.
Je zorgt voor het preventief beheer van netwerken en apparaten, zodat alles blijft draaien zoals het hoort. Je houdt de back-ups op orde en test regelmatig om zeker te zijn van een goede werking. Bovendien ben je regelmatig op locatie bij de klant en zorg je ervoor dat hun IT-systemen soepel werken. Van firewall tot wifi-instellingen, jij zet alles op zodat het veilig en functioneel is. Je biedt ondersteuning voor zowel Office 365 als VOIP-oplossingen.
Je verdiept je in de analyse van complexe aanvragen en ziet ‘problemen’ als opportuniteiten om nog sterker te worden in je job. Al je acties documenteer je nauwkeurig om een overzichtelijke administratie bij te houden. Kortom, jij bent de schakel die ervoor zorgt dat alles werkt zoals het moet.
Welke competenties neem je mee in het bedrijf?
Je bent in het bezit van een IT gerelateerd diploma of gelijkaardig door ervaring binnen een IT-support functie (2de lijn).
Klanttevredenheid is voor jou een prioriteit. Hierbij vertaal jij complexe probleemstellingen in duidelijke verstaanbare instructies. Het spreekt voor zich dat je daarbij steeds de kalmte weet te bewaren.
Je hebt een hands-on mentaliteit en werkt nauwgezet.
Je hebt kennis en een eerste ervaring met Windows Server, Windows Client, Active Directory, Microsoft 365, Microsoft Azure, Virtualization (Hyper-V, VMware), Networking (LAN,WAN,VLAN), VOIP.
Ervaring met Cloudsystemen en een MCSA Windows Client certificaat zijn een extra troef.
Je bent in het bezit van een rijbewijs B.
Je bezit een professionele kennis van het Nederlands zowel schriftelijk als mondeling. Het spreken van andere talen is een pluspunt.
Wat biedt Nubus?
Bij Nubus wacht je een uitdagende en afwisselende baan in een klantgerichte KMO met een uitstekende reputatie en een sterke groepsdynamiek. Het bedrijf besteedt bovendien veel aandacht aan persoonlijke ontwikkeling en groei. Je krijgt de kans om mee de afdeling en de organisatie als geheel uit te breiden. Je werkt in een familiale omgeving waar je in eerste instantie kan rekenen op de knowhow en de jarenlange ervaring van je enthousiaste collega’s.
Interesse?
Ben jij klaar om jouw IT-talent in te zetten bij een klantgerichte en innovatieve KMO? Grijp deze kans om als Support Engineer een verschil te maken in een dynamisch team waar persoonlijke groei centraal staat.
Solliciteer via de link of neem bij vragen contact op met Anja De Moor via anja@artofpeople.be // 0478 55 21 75.
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier